WPC odpowiednim białkiem dla trenujących (Allnutrition Whey Protein)

0
89
WPC odpowiednim białkiem dla trenujących (Allnutrition Whey Protein)

Czy koncentrat białka serwatkowego (WPC) jest właściwym wyborem dla osób aktywnych, walczących o rzeźbę ciała i optymalną kondycję? Oczywiście, że tak, czego najlepsze potwierdzenie to odżywka Allnutrition Whey Protein. Poznaj korzyści płynące z przyjmowania preparatów białkowych na przykładzie suplementu, który zachwyca stosunkiem jakości do ceny.

Suplementacja białka – absolutna podstawa

Gdy prowadzisz aktywny tryb życia, w którym nie brakuje ćwiczeń, potrzebujesz więcej białka niż inni. Białko jest budulcem tkanek, począwszy od kości, przez włosy czy skórę, po mięśnie. A właśnie tkankę mięśniową chcemy rozbudowywać i rzeźbić poprzez regularne treningi wytrzymałościowe lub obciążeniowe.

Białko jest szalenie ważnym składnikiem codziennej diety kulturystów i sportowców. Nawet w przypadku całkowicie amatorskiego uprawiania sportu przydaje się dodatkowa suplementacja, aby dostarczać niezbędne aminokwasy w odpowiednich ilościach. Już w tym momencie widać, że nie ma mowy o efektownej sylwetce bez połączenia trzech elementów: wytrwałych treningów, konsekwentnej, indywidualnej diety oraz prawidłowej suplementacji.

Allnutrition Whey Protein – optymalna odżywka białkowa

Na rynku nie brakuje odżywek serwatkowych. Firmy prześcigają się w smakach, opakowaniach, objętościach czy dodatkach. Oczywiście, warto brać pod uwagę wszystkie detale, ale ostateczny wybór powinien być przede wszystkim merytoryczny.

Wśród serwatkowych odżywek białkowych najczęściej spotyka się WPI oraz WPC. WPI to izolat białka serwatkowego. Zawiera około 90% białka, jest dość szybkostrawny. Najwięcej osób wybiera jednak WPC, czyli koncentrat białka serwatkowego. Docenia się w nim smak, lekkostrawność i błyskawiczną przyswajalność. Wybierając tego typu odżywkę, warto postawić na najwyższą jakość. Dlatego teraz poznaj produkt Allnutrition Whey Protein.

AllNutrition Whey Protein: wzorcowy przykład WPC

W tej odżywce nie znajdziesz zbędnych dodatków. Wystarczy rozpuścić jedną porcję (33 g) w 300 ml wody lub mleka, nawet zimnego. Podobny koktajl można pić maksymalnie 3 razy dziennie między posiłkami lub zamiast nich. Przyjemny smak, na przykład czekoladowy, zastępuje codzienne przekąski. Z kolei wysoka zawartość aminokwasów rozgałęzionych zapewnia optymalny rozrost masy mięśniowej.

Dodatkowe białko, na przykład w postaci Allnutrition Whey Protein zażywają sportowcy, którzy poprzez aktywność nie chcą niwelować masy mięśniowej. Szybko przyswajalny koktajl jest świetnym wyborem, szczególnie że koncentrat białka serwatkowego przejawia właściwości antykataboliczne. Korzystny stosunek jakości do ceny sprawia, że sięgamy po tę odżywkę już na początku naszej przygody z siłownią, crossfitem czy kalisteniką, podobnie jak dyscyplinami z wytrzymałościowymi, drużynowymi czy sportami wyczynowymi.

Przed zamówieniem białka nie zapomnij o zbilansowaniu swojej codziennej diety. Wszak produkty mięsne i roślinne również są źródłem podstawowego budulca mięśni. Codzienne uzupełnianie niedoborów pozwoli ochronić tkankę przed utratą objętości czy kontuzjami. Optymalnie dobrana odżywka plus trening? Efekty zobaczysz w lustrze! Zdecydowanie polecamy korzystne cenowo WPC od Allnutrition, czyli Whey Protein.

Artykuł powstał przy współpracy z http://www.sfd.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here