Awaria

0
1180

Świat telekomunikacji obraca się wokół telefonów, Internetu, telewizji. Każdy z nas potrafi używać telewizora, komputera i telefonu. Każdy potrafi włączyć, wyłączyć te urządzenia, lecz nie każdy z nas potrafi je naprawić. Nie raz szukamy odpowiedniej osoby, która mogłaby zając się naszym zawieszonym komputerem, nie działającym od rana Internetem, bądź brakiem sygnały w słuchawce telefonu stacjonarnego czy tez komórkowego. Najczęściej w tedy dzwonimy po fachowcach, którzy uważają się za speców w swoim fachu. Szkoda tylko, że zazwyczaj to zwykli oszuści, którzy z naprawa podłączeń do Internetu, sieci kabli telefonicznym nie mają nic wspólnego, nie raz nawet nie znają się na komputerach, a Internet by chcieli naprawiać. Niestety bardzo wiele ludzi wciąż daje się nabrać na ich niby sztuczki. Dlatego tez firmy telekomunikacyjne, postanowiły otworzyć oddziały zajmujące się rozwiązywaniem problemów swoich klientów polegających właśnie na takich małych awariach. Zatrudnili oni specjalistów, ale przede wszystkim sprawdzili ich wiedzę i wyszkolili ich precyzyjnie do swojej pracy. Netia Gdynia zatrudnia obecnie siedmiu takich serwisantów, co według Netia Gdańsk jest o wiele za mało i oni postanowili zatrudnić szesnaście takich osób. Okazało się, że to wciąż nie jest wystarczająca liczba osób, które musiały rozwiązywać takie problemy klientów. Netia Trójmiasto postanowiła, iż w swoim oddziale zatrudni takich osób pięćdziesiąt przynajmniej według ostatnich badań ta liczba w całym Trójmieście byłaby odpowiednia, a teraz czas pokaże czy ich statystyki są prawdziwie i odzwierciedlają rzeczywistość. 

mmail.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here