co jeść na mase

0
96

Jeżeli postanowiłeś skupić się ostatnio na rozbudowywaniu swoich mięśni i poprawianiu wyglądu całej sylwetki, musisz jednocześnie zadbać także o swoją dietę. Sam trening nigdy ci nie wystarczy. Skoro zamierzasz ćwiczyć kilka razy w tygodniu i podnosić coraz to większe ciężary, poprawiając swoje wyniki sportowe, musisz zapewnić swojemu organizmowi dostateczną ilość paliwa. Powinieneś wprowadzać do niego takie produkty, które zarówno porządnie cię nasycą, jak i zagwarantują ci lepszą regenerację po treningu. Dzięki nim twoje mięśnie będą szybciej się odbudowywać, a ty za każdym razem będziesz w pełni gotowy do kolejnych ćwiczeń. Ułóż dietę tak, aby z jej pomocą móc także delikatnie podwyższać swoją wagę ciała. Na redukcji nie jesteś w stanie budować swoich mięśni. Powinieneś pogodzić się z tym, że przez pewien czas nie będziesz wyglądać doskonale, a twój brzuch nie będzie idealnie płaski. Zwiększając jednak swoje obwody, pozwalasz sobie także na regularny rozwój mięśni i rozbudowę całej sylwetki. Dowiedz się tylko, co jeść na mase, by przypadkiem nie sięgać po takie artykuły, które sprawią tylko to, że przytyjesz, a wcale nie uzyskasz lepszych mięśni. Sięganie po chipsy czy piwko nie jest najlepszym pomysłem. Gdyby bowiem takie produkty miały powodować wzrost mięśni, teraz większość mężczyzn mogłaby się chwalić perfekcyjnymi sylwetkami.

Do budowy mięśni potrzebujesz przede wszystkim białka. W tym momencie będzie to dla ciebie zdecydowanie najlepszy składnik odżywczy, który powinien bazować w twojej diecie i stanowić podstawę niemalże wszystkich twoich posiłków. Za najlepsze źródło jakościowego i wartościowego białka uznaje się po prostu jajka. Składają się one z doskonałych protein, które są świetnie wchłanialne przez każdy ludzki organizm. Nie musisz słuchać żadnych opinii mówiących o tym, że wolno ci jeść wyłącznie trzy jajka w tygodniu. Tak naprawdę te produkty nie podnoszą poziomu złego cholesterolu we krwi, więc jeżeli nie masz jakichś poważniejszych problemów zdrowotnych, możesz bez obaw sięgać po nie codziennie. Zrobisz to z łatwością! Na śniadanie przygotujesz sobie sporą porcję jajecznicy z trzech lub czterech jajek albo ugotujesz je normalnie na twardo i zjesz z kanapkami i świeżymi warzywami. Jeżeli wolisz słodsze dania, przygotuj sobie jajecznego omleta, uzupełniając go dodatkowo odżywką białkową, płatkami owsianymi oraz ulubionymi warzywami. Jedz jajka pod różnymi postaciami i staraj się po nie sięgać dosłownie codziennie. To produkty uwielbiane przez wszystkich kulturystów. Ty też wiele na nich zyskasz.

Co jeść na mase, gdy już jajka zaczną wychodzić ci bokiem i na sam ich widok poczujesz przypływ mdłości i będziesz miał ochotę od razu zwrócić cały zjedzony posiłek? Alternatywą dla nich okaże się po prostu mięso. Prawdopodobnie do tej pory i tak jadałeś je dość często, ale teraz możesz to robić jeszcze częściej. Skoro już zdecydowałeś się przygotować sobie na śniadanie zwykłą jajecznicę, nie smaż jej na maśle czy oleju roślinnym, a zamiast tego wytop tłuszczyk z kilku plasterków boczku i to na nich przygotuj swoje jajka, które nabiorą wtedy intensywnego i bardzo apetycznego aromatu. Swoje obiady zawsze uzupełniaj solidnym kawałkiem tego doskonałego źródła tłuszczy i białka. Jeżeli chcesz, możesz nawet bez większych wyrzutów sumienia przygotować sobie kotleta schabowego w panierce i zjeść go razem z podgotowanymi ziemniaczkami oraz kolorową surówką. Staraj się jednak mimo wszystko wybierać chudsze gatunki mięsa. Najlepszy będzie dla ciebie kurczak – to właśnie jego pierś zawiera mnóstwo białka, które pomoże ci rozbudowywać twoje mięśnie.

Przechodząc na dietę na masę, początkowo możesz mieć pewne trudności z jedzeniem tej ogromnej ilości kalorii. Do tej pory bazowałeś raczej na lekkich i dietetycznych daniach. Przyzwyczaiłeś się do jedzenia mniejszych porcji posiłków, dlatego gdy teraz musisz zwiększać ich objętość i to nawet kilkukrotnie, bezustannie chodzisz przejedzony, a i tak nie jesteś w stanie trzymać się w pełni swojego nowego żywieniowego planu. Co jeść na mase, by zapewnić sobie odpowiednią podaż kalorii, ale jednocześnie nie czuć się ociężałym? Przede wszystkim korzystaj z różnorodnych źródeł tłuszczy. Polub się z orzechami i zjadaj je jak najczęściej. Nawet w maleńkiej ich porcji, wynoszącej tyle, ile pomieści twoja dłoń, może kryć się kilkaset kalorii! Sięgaj zatem po migdały, orzechy włoskie i nerkowce, unikając tylko tych ziemnych. Arachidowe orzeszki są najmniej wartościowe i nie do końca zdrowe.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here