Rodzaje reklamy w Internecie

0
816

Kiedy myślimy o takim działaniu jak reklama w Internecie, z pewnością wielu osobom najpierw na myśl przychodzi pozycjonowanie stron WWW czy wykupywanie reklam na Facebooku. Nie są to jednak jedyne sposoby na to, by skutecznie reklamować się w sieci. Wielu reklamodawców decyduje się na przykład na podpisywanie umów z YouTube, a ich materiały są wyświetlane przed odtworzeniem popularnych filmików zamieszczanych przez użytkowników serwisu. Jeśli prowadzimy względnie mały biznes, ograniczony przykładowo do jednego miasta, warto też o to oprzeć reklamę. W jaki sposób? Można porozumieć się z miejscowym urzędem, zapewniając sobie konto w domenie miasta. Bez wątpienia wpłynie to również bardzo korzystnie na efekty pozycjonowania. Niemal każde małe, średnie i większe miasto – oprócz oficjalnej strony urzędowej – posiada również prywatne serwisy informacyjne, na które zagląda sporo mieszkańców i tego typu strony też są idealnym (często niedrogim) miejscem do promowania swojej marki lub usług. Z kolej jeśli nasz biznes opiera się na sprzedaży za pośrednictwem serwisów aukcyjnych takich jak Allegro czy Ebay, warto przy niektórych przedmiotach wykupywać wysokie opcje promowania – nie tylko by sprzedać rzecz będącą przedmiotem tej konkretnej, wypromowanej za nasze pieniądze akcji, ale również po to, by za sprawą jednego wystawionego przedmiotu promować inne, a co za tym idzie – całą naszą firmę i działalność. Bowiem dobie viralowego Internetu nawet najmniejszy link może trafić do milionów osób.

www.intnet.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here