Reklama w sieci

0
1164

Bez wątpienia dzisiejszym internetem rządzi reklama. Każdy właściciel strony internetowej chce, aby jego witryna zdobyła ogromną popularność i była odwiedzana przez setki internautów dziennie. Mają oni docelowo generować ogromne przychody z kliknięć na banery, czy inne jednostki reklamowe. Nie jest to jednak jak się okazuje takie proste zadanie. Webmasterzy cały czas główkują jak mogą osiągnąć najlepsze przychody, gdzie umieścić reklamy, aby były efektywne. W internecie jest bardzo dużo poradników na ten temat, ale to co wyróżnia reklamy kontekstowe to fakt, że są one dostosowane maksymalnie do treści witryny i to jest ich ogromna zaleta. Google w tym wypadku zrobiło naprawdę solidną robotę i do dzisiaj reklamy kontekstowe uważane są za majstersztyk w swojej klasie. W Polsce jednak stosunkowo mało osób je odwiedza uważając je za zbędne. Nie jest to jednak dobra praktyka, ponieważ klikalność w reklamy powoduje, że polski biznes ma po prostu więcej pieniędzy, a to jest rzecz, o którą każdy obywatel powinien się troszczyć. Nie można jednak nakłaniać odwiedzających do klikania w reklamy, ponieważ z reguły jest to zabronione i kończy się pożegnaniem z programem partnerskim.

netmagia.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here