Fitness w domu

0
155
Fitness w domu

Nie masz czasu na chodzenie na aerobic? Fitness to nie tylko zajęcia na siłowni lub w klubach sportowych. Warto zdecydować się na samodzielne ćwiczenia w domu.

Jak ćwiczyć w domu?

Regularnie! To najistotniejsza zasada sportowa. Intensywny dwugodzinny trening raz w tygodniu nie zastąpi aktywności wykonywanej 4 razy po 30 minut w ciągu tygodnia. Nie porywaj się od razu na ostre treningi. Spraw, aby domowy fitness był Twoim stałym rytuałem, a nie wymuszonym obowiązkiem. Warto wyznaczyć sobie konkretną porę ćwiczeń. Stopniowo zwiększaj powtórzenia oraz obciążenia. Ustal plan treningowy, możesz oczywiście skorzystać z usług trenera personalnego. Jeżeli nie masz pewności odnośnie do prawidłowego wykonywania ćwiczeń, obejrzyj filmy instruktażowe, na których profesjonalista wykonuje w odpowiedni sposób oraz je omawia.

Urządzenia do ćwiczeń

Przy wyborze sprzętów do domu, warto zwrócić uwagę, aby zajmowały one jak najmniej miejsca. Jeżeli pozwala nam metraż, warto wyznaczyć strefę do domowego fitnessu. Idealnym rozwiązaniem wydają się drabinki gimnastyczne. Przydadzą się do ćwiczeń siłowych, rozciągających, jak i rehabilitacyjnych. Drabinka Winner Black firmy BenchK https://benchk.com/sklep-shop/drabinki-gimnastyczne-metalowe/drabinka-gimnastyczna-winner-black/ prócz zajmowania małej przestrzeni, efektywnie wygląda – połączenie drewna oraz metalu idealnie komponuje się w nowoczesnych skandynawskich wnętrzach. Z kolei drążek gimnastyczny przyda się do kształtowania ramion oraz pleców. Podobnie jak drabinki gimnastyczne zajmuje mało miejsca. Twister obrotowy pomoże wysmuklić talię oraz pozbyć się boczków.

Akcesoria treningowe oraz potreningowe

Pamiętaj o sportowym stroju oraz wygodnych adidasach. Postaw na dobrą matę do ćwiczeń. Ważne, aby szybko się nie ścierała oraz była antypoślizgowa. Zwróć uwagę na jej miękkość, decyduje to o komforcie podczas ćwiczeń na mięśnie brzucha czy przy wykonywaniu deski. Wałki do ćwiczeń są prawdziwym zbawieniem potreningowym. Prócz standardowego rozciągania po ćwiczeniach, warto dodatkowo się odprężyć oraz przyśpieszyć regenerację mięśni. Automasaż nie należy do trudnych zadań – wystarczy położyć roller pod dany mięsień, po czym należy przesuwać się ciałem po wałku.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here