Darmowa prasa

0
262

Przeprowadzając badania weryfikujące wpływ poszczególnych tytułów na kształtowanie się polskiej opinii publicznej odnajdujemy bardzo ciekawe zjawisko. Chodzi mianowicie o wpływ drukowanej a później rozdawanej za darmo na ulicach prasy, w której duże koncerny wydawnicze publikują artykuły odrzucone z podstawowych wydań gazety. Nie oznacza to jednak, że są jakoś mniej wartościowe od tych podstawowych a czasami nawet wręcz przeciwnie. Jednak na znaczący jej wpływa na organizowanie i jakoś opinii publicznej ma inna cecha a mianowicie jej darmowość oraz ilość egzemplarzy. Rozdawane na ulicach tysiące sztuk bardzo łatwo trafiają w ręce odbiorców i są czytane w wolnej chwili np. podczas podróży komunikacją miejską a nie rzadko nawet zostawiane po przeczytaniu, co daje możliwość przeczytania kolejnej osobie. W ten sposób liczba czytelników wzrasta a nie rzadko dla tych ludzi jest to jedyna prasa drukowana, którą czytają. W ten sposób nie mając porównania swoją opinię społeczną budują jedynie na tym, co przeczytają w prasie darmowej.

www.bpminteractive.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułAgresja w mediach
Następny artykułStudio graficzne Warszawa

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here